+33 (0)3 20 51 44 24

A mobile service tool kit in your pocket!

Carefully optimized to provide you with the essentials in the palm of your hand, the mobility of Altair Service Manager is the perfect balance between accessibility, fluidity and ease of use.

Always accessible, even without network connectivity, the SAV Mobile application adapts to all your needs and all areas of intervention.

Compatible with WiFi, 4G, 3G, GPRS … the application makes the most of your connectivity at all times.

Thanks to the integration of GPS navigation software (GMap, Waze, etc.) and contact (Call, SMS, Skype, email, etc.), you are in constant contact with your customers and your team.

Inspired by your needs, Altair mobility brings you to a new CMMS experience, on all your devices: reinforced terminals, smartphones, tablets, etc.

Contact us immediately and receive the documentation or get a free demonstration of Altair Service Manager!

Mobile after-sales application: essentials in your pocket

Altair Service Manager supports you during your interventions right down to the equipment.

All the tools you expect are there, from GPS navigation to the inventory of equipment for a new client, including all maintenance management tools (CMMS) and commercial functions ranging from quotes to invoices.

The main modules of your after-sales software are found in the mobile application:

Intervention – CMMS
Customer Service Management
Stock management – inventory

  • Contacts
  • Adresse
  • Géolocalisation
  • Devis, Facture
  • Scan code-barres
  • Affectations pièces
Les plus :

  • Nouveaux clients
  • Recensement d’équipement
  • Devis rapide
  • Compte-rendu rapide
  • Reporting client
telephone-agent-sav
L’application mobile SAV d’Altair est pensée pour faciliter la consultation d’informations de contact (adresse, coordonnées) ainsi que la remontée d’informations, tant techniques que commerciales.
  • Réception des BT
  • Navigation GPS
  • Liste des opérations
  • Points de mesure
  • Pointage pièce & MO
  • Compte-rendu rapide
Les plus :

  • Documentation liée
  • Scan code-barres équipement
  • Planning utilisateur
  • Mode déconnecté
  • Émission de devis, factures…
mobilite-agro-2016-S
Les fonctionnalités en mode intervention permettent au technicien itinérant de bénéficier de tous les outils nécessaires à réaliser ses opérations préventives et curatives dans de bonnes conditions, tout en assurant un reporting de qualité (durée, pièces, mesures, compte-rendu…).

 

Les opérations non prévues peuvent faire l’objet de devis ou de factures directes, faisant de l’application mobile également un outil commercial puissant.

  • Multi-magasin
  • Recherche d’article
  • Entrée, sortie, transfert
  • Demande d’achat
  • Inventaire

  • Scan code-barres
  • Compatible RFID
  • Valorisation stock
  • Gestion des articles

Magasin SAV
Altair Service Manager Intègre des fonctionnalités de gestion des stocks et achats avancées. Grâce aux fonctions mobile, il est plus facile de tenir à jour les stocks et de savoir précisément où se trouve chaque pièce : dans un magasin, un véhicule, chez un client…
Le logiciel SAV est disponible en version Android et iOS (adaptable Windows Mobile sur commande), et peut en conséquence être utilisé sur la plupart des équipements (smartphones, tablettes, terminal) utilisant ces environnements.

Dans un souci de qualité de service, nous sommes également fournisseurs de terminaux renforcés sélectionnés pour leur fiabilité, leur compatibilité maximale et la compatibilité avec diverses normes de sécurité (Atex…)

Contactez-nous pour plus d’informations sur les produits et les intégrations que nous pouvons vous proposer.

smartphone

A mobile service tool kit in your pocket!

Carefully optimized to provide you with the essentials in the palm of your hand, the mobility of Altair Service Manager is the perfect balance between accessibility, fluidity and ease of use.

 

Always accessible, even without network connectivity, the SAV Mobile application adapts to all your needs and all areas of intervention.

Compatible WiFi, 4G, 3G, GPRS … the application exploits the best of your connectivity at all times.

Thanks to the integration of GPS navigation software (GMap, Waze …), contact (Call, SMS, Skype, email …), you keep in constant contact with your customers and your team.

Inspired by your needs, Altair mobility brings you to a new CMMS experience, on all your devices: reinforced terminals, smartphones, tablets …

Contact us immediately and receive the documentation or benefit from a free demonstration of Altair Service Manager!

 

DSDSystem's expertise

Since 2003 DSDSystem has supported companies from all sectors of activity in their project to deploy. With more than 200 customer references and projects followed over more than ten years, the company has been able to put its expertise to the test of the simplest as well as the most complex projects.

DSDSystem is your partner of choice in your after-sales service software deployment project, as well as for the optimization of your systems, the training of your staff and long-term support.

 

CONTACT US !

Let’s discover together how we can meet your needs!

Ma situation

L'objet de ma demande

Laissez-nous vos coordonnées






Ajoutez un message


Avertissement concernant la récolte et le traitement des données personnelles. Plus d'information sur www.cnil.fr
J'accepte la politique de confidentialité.

[recaptcha]

71 Quai de l'Ouest, 59000 Lille

+33 (0)3 20 51 44 24

Contact us on our contact form